7 lip 2014

Szydełkowy abażur

Od pewnego czasu mało mnie w "sieci"....mało piszę,mało komentuję a to wszystko z braku dostępu do internetu.....niby jest ale pojawia się i znika,  tempo żółwie i zdjęcia mi się nie otwierają więc szkoda nerwów i czasu.Może od dzisiaj będzie lepiej "oby".
Tylko  wkurzające jest to,że ja muszę się wywiązać z umowy opłacając w terminie rachunki a operator powinien mi na podstawie tejże umowy zapewnić dostęp do internetu 24h. na 24h-czyż nie? Inna sprawa,ze mieszkam w tzw. dziurze i nie mogę zmienić operatora bo nie ma takowego a ten co jest nie do końca wywiązuje się z umowy.Płacz i płać...narazie tyle mogę :(
Niestety z tego powodu mam również utrudniony kontakt z klientami.
Ale nie o tym miało być........
Tytuł posta to szydełkowy abażur więc o nim słów kilka.
Powstał na zamówienie dla klientki której robiłam firankę w różyczki i abażur również miał mieć motyw róż.Przeszukałam internet i znalazłam wzór na serwetkę,który idealnie pasował i łatwo można go było "przerobić"na abażur-głównie chodziło o tą dziurę w środku.

W takiej wersji został zaakceptowany ale brakowało "ząbków",więc metodą prób i błedów dorobiłam ząbki i abażur ma wraz z ząbkami ok/85cm-czyli idealnie na życzenie zamawiającej-kordonek maxi ecru.

Pozdrawiam:)

9 komentarzy:

  1. Piękny :-) Cudny wzór, a ząbki doskonałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie wyszedl,bedzie pieknie wygladal na lampie,pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutki, będzie cudowną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny pomysł z tym abażurem. Ja bym jednak trochę na lampę - zbieracza kurzu, żałowała takiego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to jednak masz talent ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Też pomyślałam o kurzu, który może zniszczyć tę piękną pracę. Ale najważniejsze, że klient zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Z zainteresowaniem obejrzałam część Twoich prac.
    Są śliczne i perfekcyjnie wykonane zarówno te szydełkowe jak i te haftowane.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Reniu - jakos dalam rade cie znalezc - wiec jutro na spokojnie sukcesywnie ci przesle fotki - pozdrawiam cieplutko Marii
    aaaa- sory wiadomosc ci wysle na meila pappappa

    OdpowiedzUsuń