17 wrz 2015

Szydełkowe zazdrostki 35/2015

Skończyłam nowy komplecik zazdrostek, które robiłam na zamówienie....Bardzo mi się ten wzór podoba i jest to kolejny z serii, który muszę zrobić "dla siebie"...
Kordonek maxi:wymiary 53x38cm

Na zdjęciu tylko jedna ale robiłam dwie takie same :)

Od dzisiaj mam wymianę dachu na domku więc prosze przesyłajcie mi dużo pozytywnej energii ,żeby pogoda dopisała i żeby wszystko poszło szybko i sprawnie i żebym wytrzymała z "tylu chłopa":D
W związku z tym nie będzie mnie parę dni 'w sieci"...


16 komentarzy:

  1. Przesyłam piękną pogodę a facetom zaparz kawy i będzie dobrze 😊 zazdrostka jest piękna !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zazdrostka :) Podobno pogada ma być teraz piękna więc mam nadzieję, że prognozy się sprawdzą i uda się Wam wymienić dach bez najmniejszych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdrostka piękna :)
    Posłałam dwa worki pogody i trzeci worek dobrych myśli.
    Gdyby okazało się za mało, daj znać :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna zazdrostka! Az mi sie taka zamarzyla!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda będzie, wszak to jeszcze lato, a jesień też wystartuje pięknie, żeby do siebie nie zrażać. Spokojnie więc dach na zimę, będziesz miała nowy. Zazdrostki, jak wszystkie Twoje prace szydełkowe mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna!
    i trzymam kciuki za to żebyś wytrzymała z tyloma chłopa ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdrostka piękna; ma bardzo ciekawy wzór.
    Pozdrawiam ciepło Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. proszę o schemat tego cuda nie spotkałam takich zazdrostek piękne z góry dziękuje annabalik73@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna! Koniecznie pokaz jak prezentuja sie w oknie :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zazdrostki. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś zazdrostkową (i nie tylko) mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zazdrostki :-) Przepiękny wzór - i mnie bardzo się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam:-) Zazdrostka cudna. Czy podzieliłaby się Pani schematem na to cudo? Bardzo proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, czy mogę prosić o schemat zazdrostki?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli to możliwe, również prosiłabym o schemat. Zazdrostka jest piękna:-)

    OdpowiedzUsuń