27 lut 2015

2 ksiązki w 2015 roku -nowe wyzwanie:)

Lubię czytać.......głównie przed snem,chyba że trafię na taka pozycję książkową od której nie mogę się oderwać, to czytam gdziekolwiek i kiedykolwiek dlatego tez zdecydowałam się zapisać na kolejne wyzwanie w tym roku:

Na tą chwilę mam już przeczytane dwie ksiązki-obydwie godne polecenia.
Na początek "Dziewczynka w czerwonym płaszczyku" Romy Ligockiej



oraz "Wybór" Nicholasa Sparksa-uwielbiam tego autora 



Książki polecam i życzę przyjemnej lektury:)

3 komentarze:

  1. Mam w planach przeczytać 'Dziewczynkę w czerwonym płaszczyku', ale do Sparksa jakoś nie mogę się przekonać... Może musze podjąć kolejną próbę? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam, ale tylko gdy książka mnie naprawdę zainteresuje. Chęć do czytania książek, w dużej mierze zniszczył we mnie, przymus czytania szkolnych lektur. Ale są osoby, które "pochłaniają" książki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczynka jest i na mojej liście do przeczytania, ale niestety ostnio lista tylko się wydłuża. Nie mam czasu na książki, nad czym strasznie ubolewam.

    OdpowiedzUsuń