3 sty 2012

Choinka

I tym choinkowym akcentem zamykam tegoroczny skromny okres Bożego Narodzenia.Jeszcze tylko kolęda i po świętach,które jakoś w tym roku przetrwałam.Głównie dzięki Cukierni pod amorem:-)) Tak się zaczytałam,że została mi ostatnia cześć do "skonsumowania".A to ,ze w ogóle mogłam przeczytać te książki zawdzięczam naszej Sabince- śmiało użyje tu sformułowania ....naszej książkowej guru-mojej na pewno.
Ty wiesz ile Ci zawdzięczam.

A na koniec dziękuję za wszystkie życzenia które do mnie dotarły.A wszystkim którzy tu zaglądają ,życzę przede wszystkim zdrowia i i miłości.........


12 komentarzy:

  1. Piękna choinka :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, "rękodzielnicza" choinka!
    Moja też jest podobnie ubrana, ale maleńka :(
    Szczęścia w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie wygląda ta Twoja choineczka :))

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka piękna. A Sabinka jets nie tylko Twoim guru, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie wygląda! Cudną choinkę wytworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu choinkę masz przecudowną. Mocno podrawiam i wszystkiego naj,naj w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Choineczka w bieli cudna! Też miałam taki zamiar, ale nie zdążyłam natworzyć tyle ozdóbek, więc musiałam dodać czerwone bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu- cudne i bombki i inne ozdoby choinkowe-nawet mamy podobnie ubraną choinkę:) a masz może jakieś ciekawe i proste wzory na szydełko pod kątem wielkanocy? jak tak to się uśmiecham:) 24 stycznia będę w S...... - może byłaby okazja żeby się spotkać w realu:)?
    pozdrawiam i dzięi za słowa otuchy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Renato, Kochana Ty mi nic nie zawdzięczasz :) Cieszę się, że mogłam pomóc i tyle :) Nie myślałam, ze tak szybko połkniesz Cukiernię :)

    Guru, hahahaha, ależ się uśmiałam :) To Ty jesteś moje guru szydełczaków :)
    Choinka CUDOWNA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda! Cudną choinkę wydziergałaś!Na Na nowy rok wszystkiego najjj i długich nitek by powstawały cudne robótki pozdrawiam TUE_

    OdpowiedzUsuń