22 lip 2011

Metryczka

Pod koniec czerwca robiłam na zamówienie metryczkę dla dziewczynki.Wzór niezbyt popularny ale dobrze znany.






A teraz, (mam na myśli ten tydzień) korzystając z "listopadowej"pogody powróciłam do haftu z przed roku
 i myślę,że w rok po tym wpisie obrazek będzie już wisiał na ścianie:-)

Dziekuję za podpowiedzi na temat obrazków których szukam.Najbardziej zależy mi na tym widoczku z Haftów Polskich,ale z tego co udało mi się dowiedzieć, w gazetce jeszcze nie był publikowany więc jedynym wyjściem będzie zakupić schemat graficzny........ale to już raczej jesienią-kalendarzową jesienią.
Słoneczka wszystkim życzę wszak miesiąc wakacji mamy już za sobą

14 komentarzy:

  1. Renatko napisz jaki numer ma ten z HP :)
    Poszukam :)

    Metryczka cudowna!!!!!!!!!
    Nieśmiało proszę o wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Metryczka jest cudowna:) Bardzo podoba mi sie ten wzór:)Była by możliwość wymiany?? Mój mail magda198612@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty ciągle z igła w ręku , więc nie ma się co dziwić że czego dotkniesz wychodzi przepięknie, a i samo wyszukiwanie schematów to prawdziwe mistrzostwo z Twojej strony, mozna by odnieśc że same perełki są w Twoim posiadaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. metryczka ma swój urok - bardzo mi się podoba ten wzór :-)
    a ja dokładnie ten sam obrazek mam nieskończony i to taki mój prywatny UFOk :-/ może tez bym go wyciągnęła z kartonu hmmmm razem raźniej by było xxx :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rencia - jedno słowo przychodzi mi na mysl patrząc na tę metryczkę "elegancka"
    jolad

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna metryczka - ja zrobiłam dokładnie taka sama już jakiś czas temu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do siebie po wyróżnienie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszła metryczka:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna ta metryczka ,uśmiecham się po wzorek jeśli mozna z góry dziękuję aniamonkos@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna ta metryczka.
    Jeśli można proszę o schemat :)
    daria_95@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Metryczka jest śliczna jeśli to możliwe proszę o wzór edytapalasz@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Metryczka jest cudowna jeśli mogę prosić o wzór to będę wdzięczna.Pozdrawiam :)
    wewiur2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń