19 lip 2012

Dama w różach & SOLARIS

Dama w różach -bo sama tak ją nazwałam a SOLARIS -bo kiedyś gdzieś spotkałam się z tą nazwą do tego obrazka.
A teraz najważniejsze.
Ostatnia wzmianka na ten temat była ...o zgrozo....na moim starym blogu: TUTAJ 3lutego ,2010 roku!!!!   
Wstyd.Wiem.Ale jestem bardzo ,bardzo zadowolona ponieważ przysiadłam do niej ot,tak sobie przez przypadek i stwierdziłam  że choćby nie wiem co muszę ją skończyć.I skończyłam.Udało mi się dotrzymać słowa.
Moja piękna Pani w całej okazałości....




 W miedzy czasie sprułam kawałek i wyhaftowałam od nowa i więcej czasu zajęło mi prucie niż haftowanie ale musiałam po prostu musiałam.


Pozdrawiam wszystkich obserwatorów mojego bloga.

20 komentarzy:

  1. przepiękna, na pewno warta ukończenia :D ja sama wzięłam się za UFOka sprzed 10 lat...już bym chciła go skończyć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jest ten obraz :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj warto było skończyć tę damulkę, jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  5. Dama jest zachwycająca:)
    Czy możesz się ze mną podzielić tym pięknym wzorem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Lorena podeslij mi adres meilowy.Moj jest w profilu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój adres: lorena24@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. I w ten sposób, zamiast UFO, masz prześliczny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie zrobiony obrazek.Podziwiam Cie za cierpliwość i talent:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Też mam w planach wyhaftowanie tej damy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuję za życzenia urodzinowe ;) Dama z różami cudna, jest to jeden z pierwszych obrazków , który popełniłam :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwie się ża tak długo ja wyszywałaś , mi też szło ciężko i to chyba wina czarnej kanwy ..
    Śliczne twoje prace w sepii ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Wsty był,ale godnie sie zrehabilitowałaś. Pamietam, pamietam począteki tego obrazka

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna praca :) Mam czarną kanwę, ale jeszcze nie było okazji jej użyć.

    OdpowiedzUsuń