6 maj 2010

W czasie deszczu dzieci sie nudzą........

No nie powiem,że ta pogoda jest fantastyczna.Bo nie jest.Tak ma wyglądać maj? Ledwo 10 stopni na termometrze i pranie w domu trza suszyc.Ta zima chyba na dobre jeszcze sobie nie poszła.
No ale narzekaniem ładnej pogody nie wyczaruje i ręcami mymi dwiema za dużo tez nie bo mi się nie chce kompletnie nic.Nawet wykrzyczeć się nie mogę bo gardło mnie boli.Lubie mieć wszystko uporządkowane-no nic na to nie poradzę.I jak wiem,że w ogródku wszystko rośnie na potęgę,szczególnie to co nie musi i trawa po raz kolejny już gotowa do skoszenia to nie umiem zasiąść do xxx lub szydełka.Głupia ta moja natura,leczyć się już na to za późno a ,że na d....(deszczu) spokojnie jednak usiedzieć nie umiem to zrobiłam letnie biscornu w porywającym tempie jedno na dwa dni.




9 komentarzy:

  1. Świetne rozweselacze tej brzydkiej pogody te biscornu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Biscornu wyszly przesliczne... I jakie tempo ekspresowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje biscorniaczki to mi wiosnę i słoneczko przywołały! Bo przez ostatnie dni było paskudnie, a dziś piękne błękitne niebo i śliczne słońce świeci!
    To chyba wiadomo, że mi się podobają te biedroneczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu tobie deszczowa pogoda zdecydowanie wyszła na dobre biscornu są cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Renatko, śliczniusie:))) Jakby była taka możliwość, to podeślij mi wzorki do nich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jednak trochę odczarowałaś tymi biedronkami :) Dziś u nas nawet trochę słońca wylazło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, szczególnie te biedronki z koniczynką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedroneczki w kropeczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne , kiedy ja takie zrobię.

    OdpowiedzUsuń